9 de junho de 2010

TRÉS BIBAS AL SPEILHO



Trés bibas al miu speilho
Trés bibas you l dou
Trés bibas porque me amostra
Tal qual cumo you sou.

Miesmo assi nun acredito
I a mira-lo you bou
I inda quedo a rezungar
Mira speilho, que nun sou you.

Nun beis que you nun sou esse
La mie marrafa era pimpona
I esse que tu m´amostras
Stá todo pelado de la mona.

You nun tengo angurrias
Speilho para que me tentas
I esse que tenes tu ende
Ten angurrias nas bentas.

I l speilho sien dezier nada
Inda me bolbiu a tentar
Mira bien que sós tu
Nun hai nada que anganhar.

Anton anchime de curaige
I pal speilho you mirei
I bien bi que era you
Mas miesmo assi nun acreditei.

Speilho miu speilho miu
Trés bibas te quiero you dar
You querie ser outra cousa
Mas tu, nun te deixes-te anganhar.

José António Esteves

Sem comentários: